Αυτοί οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις περιλαμβάνουν τις ακόλουθες ενότητες:
- Οροι χρήσης
- Αποστολη
- Εγγραφή και ταυτοποίηση
- Πολιτική απορρήτου
- Μπισκότα
- Έντυπα ανάληψης και υπαναχώρησης αξίωσης
Διαβάστε προσεκτικά τις παρακάτω πληροφορίες για καθεμία από τις ενότητες. Εάν δεν βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας εδώ, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ TOPCASE.GR
Αυτοί οι ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ και ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ρυθμίζουν τη σχέση μεταξύ της "TOPCASE 2007" Ltd, εφεξής καλούμενη "TOPCASE.GR", αφενός, και των Χρηστών των σελίδων και των υπηρεσιών Διαδικτύου που βρίσκονται στον Ιστότοπο (εφεξής "Χρήστες"), αφ 'ετέρου.
Η TOPCASE 2007 Ltd είναι μια εταιρεία εγγεγραμμένη βάσει του Εμπορικού Νόμου της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας με UIC 205220205, με έδρα και διεύθυνση διαχείρισης: Σόφια, 54 A Neofit Rilski Str., Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: support@topcase.gr, τηλέφωνο: 0879 364 401.
Διαβάστε πλήρως τους δημοσιευμένους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις πριν χρησιμοποιήσετε τις πληροφορίες και τις εμπορικές υπηρεσίες που προσφέρονται στον Ιστότοπο (εφεξής οι Υπηρεσίες). Με την οπτικοποίηση της Ιστοσελίδας, κάθε Χρήστης συμφωνεί αυτόματα να συμμορφώνεται με τους όρους που περιγράφονται παρακάτω.
Αυτό το έγγραφο περιέχει πληροφορίες σχετικά με τη δραστηριότητα του "TOPCASE.GR" και τους γενικούς όρους χρήσης των υπηρεσιών που παρέχονται από το "TOPCASE.GR", ρυθμίζοντας τη σχέση μεταξύ μας και κάθε χρήστη μας.
Η επιβεβαίωση των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων είναι απαραίτητη και υποχρεωτική προϋπόθεση για τη σύναψη της σύμβασης μεταξύ του Χρήστη και του «TOPCASE.GR».
Με την αποδοχή των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, ο Χρήστης συμφωνεί με την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων βάσει της σύμβασης που έχει συναφθεί μεταξύ αυτού και του TOPCASE.GR. Τέτοια δεδομένα είναι ονόματα, τηλέφωνο, διεύθυνση, email.
ΟΡΙΣΜΟΙ
Για τους σκοπούς αυτών των γενικών όρων και προϋποθέσεων, οι ακόλουθοι όροι θα πρέπει να νοούνται ως εξής:
Ιστοσελίδα - www.topcase.gr και όλες οι υποσελίδες του.
Καταναλωτής - είναι κάθε φυσικό πρόσωπο που αποκτά αγαθά ή χρησιμοποιεί υπηρεσίες που δεν προορίζονται για εμπορικές ή επαγγελματικές δραστηριότητες και κάθε φυσικό πρόσωπο που, ως συμβαλλόμενο μέρος της παρούσας σύμβασης υπό γενικούς όρους, ενεργεί εκτός της εμπορικής ή επαγγελματικής του δραστηριότητας.
Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις - αυτοί οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις, οι οποίοι περιλαμβάνουν όρους χρήσης, πολιτική απορρήτου, cookies, κανόνες εγγραφής και παράδοσης, εθελοντική επίλυση διαφορών, έντυπα απόσυρσης και ανταλλαγής και κάθε άλλη νομικά σχετική πληροφορία που διατίθεται στον Ιστότοπο.
Προσωπικά δεδομένα - πληροφορίες για ένα άτομο που αποκαλύπτουν τη φυσική, ψυχολογική, ψυχική, οικογενειακή, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική του ταυτότητα.
Αγαθά - κινητά ενσώματα αγαθά, εκτός από τα αντικείμενα που πωλούνται σε αναγκαστική εκτέλεση ή με άλλα μέτρα από φορείς εξουσιοδοτημένους από το νόμο, καθώς και αντικείμενα που έχουν εγκαταλειφθεί ή κατασχεθεί υπέρ του Δημοσίου, που δηλώνονται προς πώληση από κρατικούς φορείς. Τα αγαθά είναι επίσης το νερό, το φυσικό αέριο και το ρεύμα, όταν προσφέρονται προς πώληση, συσκευασμένα σε περιορισμένες ποσότητες ή σε συγκεκριμένες ποσότητες.
Σύμβαση πώλησης - μια σύμβαση βάσει της οποίας ο έμπορος μεταβιβάζει ή αναλαμβάνει να μεταβιβάσει την κυριότητα των αγαθών στον καταναλωτή και ο καταναλωτής πληρώνει ή αναλαμβάνει να πληρώσει το τίμημα για αυτά, συμπεριλαμβανομένων των συμβάσεων που έχουν ως αντικείμενο αγαθά και υπηρεσίες.
Διαδικασία εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών - διαδικασία εξωδικαστικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών, που πληροί τις προϋποθέσεις του παρόντος νόμου και διενεργείται από όργανο εναλλακτικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών.
ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Τέχνη. 1. Στην Ιστοσελίδα οι Χρήστες έχουν τη δυνατότητα να συνάψουν σύμβαση για, αγορά και πώληση και παράδοση των αγαθών που προσφέρονται από το “TOPCASE.GR”.
ΣΕΙΡΑ
Τέχνη. 2. Οι χρήστες χρησιμοποιούν τη διεπαφή της ιστοσελίδας του «TOPCASE.GR» για τη σύναψη συμβάσεων πώλησης όσων προσφέρει το «TOPCASE.GR».
(2) Ελλείψει αποθέματος προϊόντος το "TOPCASE.GR" διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την παραγγελία.
(3) Αφού επιλέξει ένα ή περισσότερα αγαθά που προσφέρονται στον ιστότοπο του «TOPCASE.GR», ο Χρήστης πρέπει να τα προσθέσει στη λίστα με τα προς αγορά αγαθά του.
(4) Είναι απαραίτητο ο Χρήστης να παρέχει στοιχεία για την παράδοση και να επιλέξει τον τρόπο και τον χρόνο πληρωμής της τιμής και στη συνέχεια να επιβεβαιώσει την παραγγελία μέσω της διεπαφής του ιστότοπου.
(5) Κατά την υποβολή μιας παραγγελίας, ο Χρήστης λαμβάνει επιβεβαίωση μέσω email ότι η παραγγελία του έγινε αποδεκτή.
Τέχνη. 3. Το “TOPCASE.GR” έχει το δικαίωμα να αρνηθεί τη σύναψη σύμβασης με λανθασμένο Χρήστη.
(2) Το «TOPCASE.GR» έχει το δικαίωμα να αντιμετωπίζει έναν Χρήστη ως εσφαλμένο σε περιπτώσεις που:
1. υπάρχει μη συμμόρφωση του Χρήστη με τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις.
2. Έχει διαπιστωθεί λανθασμένη, αλαζονική ή αγενής στάση απέναντι στους εκπροσώπους του “TOPCASE.GR”.
3. Έχουν διαπιστωθεί συστηματικές καταχρήσεις του Χρήστη κατά του “TOPCASE.GR”.
ΤΙΜΕΣ
Τέχνη. 4. (1) Οι τιμές των προσφερόμενων αγαθών είναι αυτές που αναγράφονται στον ιστότοπο του “TOPCASE.GR” κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας, εκτός από περιπτώσεις προφανούς λάθους.
(2) Στις τιμές των αγαθών περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ, στις περιπτώσεις που προβλέπεται η δεδουλευμένη του.
Τέχνη. 5. Το "TOPCASE.GR" διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει ανά πάσα στιγμή και χωρίς προειδοποίηση τις τιμές των αγαθών που προσφέρονται στον ιστότοπο και τέτοιες αλλαγές δεν θα επηρεάσουν τις παραγγελίες που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί.
Τέχνη. 6. (1) Το "TOPCASE.GR" μπορεί να παρέχει εκπτώσεις για αγαθά που προσφέρονται στον ιστότοπο σύμφωνα με τη βουλγαρική νομοθεσία και τους κανόνες που ορίζει το "TOPCASE.GR". Οι κανόνες που ισχύουν για τέτοιες εκπτώσεις είναι διαθέσιμοι στον τόπο όπου εμφανίζεται η έκπτωση. Οι εκπτώσεις μπορούν να παρέχονται με διάφορες μορφές (π.χ. προσφορές, εκπτώσεις επιβράβευσης που παρέχονται μεμονωμένα, τυχαία ή ως αποτέλεσμα διαγωνισμού ή έρευνας πελατών).
(2) Οι διαφορετικοί τύποι εκπτώσεων δεν μπορούν να συνδυαστούν κατά την παραγγελία και την αγορά των ίδιων αγαθών.
ΠΛΗΡΩΜΗ
Τέχνη. 7. Όταν ο Χρήστης επιστρέφει ένα προϊόν με δικαίωμα επιστροφής του ποσού που καταβλήθηκε για οποιονδήποτε λόγο, η τιμή που υπόκειται σε επιστροφή χρημάτων μειώνεται κατά την αξία της έκπτωσης που εφαρμόζεται στο προϊόν και επιστρέφεται μόνο το πραγματικά καταβληθέν ποσό.
Τέχνη. 8. (1) Ο καταναλωτής μπορεί να πληρώσει την τιμή των παραγγελθέντων αγαθών χρησιμοποιώντας κατά την επιλογή του μία από τις επιλογές που αναφέρονται στον ιστότοπο. Στον ιστότοπο είναι δυνατή η αντικαταβολή.
(2) Εάν ο Χρήστης επιλέξει την παράδοση με courier και την πληρωμή με αντικαταβολή και ταχυδρομική παραγγελία, πρέπει να πληρώσει το αντίτιμο των παραγγελθέντων αντικειμένων μαζί με το αντίτιμο για παράδοση στον courier κατά την παραλαβή των εμπορευμάτων.
Τέχνη. 9. Εάν ο Χρήστης επιλέξει έναν τρόπο πληρωμής που περιλαμβάνει τρίτο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών, ο Χρήστης ενδέχεται να δεσμεύεται από τους όρους και τις προϋποθέσεις ή/και τις χρεώσεις αυτού του τρίτου μέρους.
Τέχνη. 10. Το "TOPCASE.GR" δεν ευθύνεται εάν μια μέθοδος πληρωμής που περιλαμβάνει τρίτο πάροχο υπηρεσιών πληρωμών δεν είναι διαθέσιμη ή δεν λειτουργεί με άλλο τρόπο για λόγους που δεν μπορούν να αποδοθούν στο TOPCASE.GR. ».
ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Τέχνη. 11. (1) Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση χωρίς να αναφέρει αιτιολογία, χωρίς να καταβάλει αποζημίωση ή πρόστιμο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποδοχής των αγαθών από τον καταναλωτή ή τρίτο μέρος.
(2) Για να ασκήσει το δικαίωμά του βάσει αυτής της ρήτρας, ο Χρήστης πρέπει να γνωστοποιήσει ξεκάθαρα στο «TOPCASE.GR» την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εξατομικεύοντας τα αγαθά που επιθυμεί να επιστρέψει, παρέχοντας όλες τις λεπτομέρειες της παραγγελίας και της παράδοσης, συμπεριλαμβανομένων, ενδεικτικά, του περιεχομένου και της αξίας της παραγγελίας, των στοιχείων του ατόμου που υπέβαλε την παραγγελία, των στοιχείων του ατόμου που αποδέχθηκε την παράδοση και της ημερομηνίας παράδοσης.
(3) Το TOPCASE.GR δημοσιεύει στην ιστοσελίδα του έντυπο για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης.
(4) Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, το TOPCASE.GR παρέχει στον χρήστη τη δυνατότητα να συμπληρώσει και να στείλει ηλεκτρονικά μέσω του ιστότοπου την τυποποιημένη φόρμα υπαναχώρησης ή άλλη σαφή αίτηση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, το TOPCASE.GR θα αποστέλλει αμέσως στον χρήστη βεβαίωση παραλαβής της άρνησης σε ανθεκτικά μέσα.
(5) Ο καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει τα αγαθά με δικά του έξοδα μαζί με την απόδειξη και το τιμολόγιο, εάν υπάρχει, παραδίδοντάς τα στο «TOPCASE.GR» ή σε εξουσιοδοτημένο πρόσωπο του τελευταίου, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία Ο καταναλωτής έχει ασκήσει το δικαίωμά του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.
(6) Κατά την επιστροφή, τα εμπορεύματα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, χωρίς ίχνη χρήσης ή παραβίαση της εμπορικής εμφάνισης.
(7) Το TOPCASE.GR έχει το δικαίωμα να αναβάλει την επιστροφή χρημάτων έως ότου επιστραφούν τα αγαθά ή έως ότου προσκομιστεί η απόδειξη ότι τα αγαθά έχουν σταλεί πίσω, όποιο από τα δύο είναι νωρίτερα.
(8) Σε περίπτωση που ο Χρήστης δεν εκπληρώσει την υποχρέωσή του σύμφωνα με την παράγραφο 5 χωρίς να ειδοποιήσει το «TOPCASE.GR» για την καθυστέρηση και χωρίς να παράσχει βάσιμο λόγο για την ίδια, θεωρείται ότι έχει ανακαλέσει τη δήλωση παραίτησής του από τη σύμβαση.
(9) Όταν, σε σχέση με την εκτέλεση της σύμβασης, το TOPCASE.GR έχει επιβαρυνθεί με έξοδα και ο Χρήστης αποχωρήσει από τη σύμβαση, το TOPCASE.GR έχει το δικαίωμα να παρακρατήσει το σχετικό ποσό για τα έξοδα που πραγματοποιήθηκαν ή να απαιτήσει την πληρωμή τους.
Τέχνη. 12. Ο καταναλωτής δεν έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση σε περίπτωση που το αντικείμενο της είναι αγαθά κατασκευασμένα κατά παραγγελία του καταναλωτή ή σύμφωνα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του.
Τέχνη. 13. Το «TOPCASE.GR» επιστρέφει στον Χρήστη το τίμημα που κατέβαλε για τα επιστρεφόμενα αγαθά.
ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΑ
Τέχνη. 14. (1) Ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να διεκδικήσει οποιαδήποτε ασυμφωνία των εμπορευμάτων με τα συμφωνηθέντα/παραγγελθέντα, όταν μετά την παράδοση διαπιστωθούν ασυμφωνίες με τη σύμβαση πώλησης.
Τέχνη. 15. Οποιαδήποτε μη συμμόρφωση των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση πώλησης που προκύπτει εντός 6 μηνών από την παράδοση των αγαθών θεωρείται ότι υφίσταται κατά τη στιγμή της παράδοσης, εκτός εάν αποδειχθεί ότι η μη συμμόρφωση οφείλεται σε τη φύση των εμπορευμάτων ή τη φύση της διαφοράς.
Τέχνη. 16. Ο καταναλωτής δεν μπορεί να αμφισβητήσει τη συμμόρφωση του καταναλωτικού προϊόντος με τη σύμβαση πώλησης όταν:
1. κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ή δεν μπορούσε να αγνοεί τη μη συμμόρφωση.
Τέχνη. 17. (1) Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υποβάλει αξίωση για τα αγαθά, ανεξάρτητα από το αν ο κατασκευαστής ή ο έμπορος έχει παράσχει εμπορική εγγύηση για τα αγαθά.
(2) Όταν η ικανοποίηση της απαίτησης γίνει με αντικατάσταση των εμπορευμάτων με άλλο, που αντιστοιχεί στα συμφωνηθέντα, το «TOPCASE.GR» θα διατηρήσει τους αρχικούς όρους εγγύησης του καταναλωτή.
Τέχνη. 18. (1) Με την υποβολή αξίωσης για αγαθά, ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει την επιστροφή του καταβληθέντος ποσού, την αντικατάσταση του εμπορεύματος με άλλο, που αντιστοιχεί στο συμφωνηθέν ή για έκπτωση από την τιμή.
(2) Η καταγγελία υποβάλλεται προφορικά στον αριθμό τηλεφώνου που υποδεικνύει το TOPCASE.GR ή εγγράφως με το αναγραφόμενο e-mail, ταχυδρομικώς ή υποβάλλεται στη διεύθυνση της εταιρείας. Το «TOPCASE.GR» παρουσιάζει στην ιστοσελίδα του πρόσβαση σε έντυπο καταγγελίας.
(3) Κατά την υποβολή καταγγελίας, ο καταναλωτής υποδεικνύει το αντικείμενο της καταγγελίας, τον τρόπο που προτιμά να ικανοποιήσει το παράπονο, αντίστοιχα το ποσό του αιτούμενου ποσού και τη διεύθυνση, το τηλέφωνο και το email για επικοινωνία.
(4) Κατά την υποβολή καταγγελίας, ο καταναλωτής πρέπει επίσης να επισυνάψει τα έγγραφα στα οποία βασίζεται η αξίωση, και συγκεκριμένα:
1. απόδειξη ή τιμολόγιο.
2. Πρωτόκολλα, πράξεις ή άλλα έγγραφα που αποδεικνύουν τη μη συμμόρφωση των εμπορευμάτων με τα συμφωνηθέντα.
3. άλλα έγγραφα που αποδεικνύουν την αξίωση για λόγους και ποσό.
Τέχνη. 19. (1) Η καταγγελία καταναλωτικών αγαθών μπορεί να υποβληθεί μέχρι δύο έτη από την παράδοση των αγαθών, αλλά το αργότερο δύο μήνες από τη διαπίστωση της μη συμμόρφωσης με τα συμφωνηθέντα, καθώς και μετά τη λήξη της ημερομηνία λήξης.
(2) Ο όρος παύει να ισχύει κατά τη διάρκεια του χρόνου που απαιτείται για την επίτευξη συμφωνίας μεταξύ του πωλητή και του καταναλωτή για την επίλυση της διαφοράς.
(3) Εάν το «TOPCASE.GR» έχει παράσχει εμπορική εγγύηση για τα αγαθά και η διάρκεια της εγγύησης είναι μεγαλύτερη από τους όρους υποβολής της αξίωσης, η αξίωση μπορεί να κατατεθεί μέχρι τη λήξη της διάρκειας της εμπορικής εγγύησης.
(4) Η κατάθεση αξίωσης δεν αποτελεί εμπόδιο για την κατάθεση αξίωσης.
Τέχνη. 20. (1) Το TOPCASE.GR διατηρεί μητρώο απαιτήσεων. Ένα έγγραφο αποστέλλεται στον Χρήστη στο e-mail που έχει καθορίσει, στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός της αξίωσης από το μητρώο και ο τύπος των αγαθών.
(2) Όταν το "TOPCASE.GR" ικανοποιήσει το παράπονο, εκδίδει σχετική πράξη, η οποία συντάσσεται εις διπλούν και πρέπει να παρέχει ένα αντίγραφο στον Χρήστη.
Τέχνη. 21. (1) Το "TOPCASE.GR" σε περίπτωση έγκυρης καταγγελίας φέρνει τα εμπορεύματα σύμφωνα με τη σύμβαση πώλησης εντός ενός μηνός από την υποβολή της καταγγελίας από τον Χρήστη.
(2) Εάν τα αγαθά δεν επισκευαστούν μετά τη λήξη της προθεσμίας σύμφωνα με την προηγούμενη παράγραφο, ο Καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τη σύμβαση και να επιστρέψει το ποσό που καταβλήθηκε ή να ζητήσει μείωση της τιμής των καταναλωτικών αγαθών σύμφωνα με το άρθρο. 114 του ΚΠΔ.
(3) Η μεταφορά των καταναλωτικών αγαθών σύμφωνα με τη σύμβαση πώλησης είναι δωρεάν για τον Καταναλωτή. Δεν οφείλει έξοδα για την αποστολή καταναλωτικών αγαθών ή για υλικά και εργασία που σχετίζονται με την επισκευή του και δεν υφίσταται σημαντικές ταλαιπωρίες.
Τέχνη. 22. (1) Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση πώλησης και όταν ο Καταναλωτής δεν είναι ικανοποιημένος με την επίλυση της απαίτησης, έχει το δικαίωμα να επιλέξει μία από τις ακόλουθες επιλογές:
1. ακύρωση της σύμβασης και επιστροφή του ποσού που κατέβαλε.
2. μείωση της τιμής.
(2) Ο καταναλωτής δεν μπορεί να ζητήσει επιστροφή του καταβληθέντος ποσού ή μείωση της τιμής των αγαθών όταν ο έμπορος συμφωνεί να αντικαταστήσει τα καταναλωτικά αγαθά με νέα ή να επισκευάσει τα αγαθά εντός ενός μηνός από την υποβολή καταγγελίας από τον καταναλωτή .
(3) Ο έμπορος υποχρεούται να ικανοποιήσει αίτημα ακύρωσης της σύμβασης και να επιστρέψει το ποσό που κατέβαλε ο καταναλωτής, όταν αφού ικανοποιήσει τρία παράπονα του καταναλωτή επισκευάζοντας τα ίδια αγαθά, εντός της περιόδου εγγύησης, άλλο περιστατικό μη συμμόρφωσης των εμπορευμάτων με τη σύμβαση πώλησης.
(4) Ο καταναλωτής δεν μπορεί να αξιώσει την ακύρωση της σύμβασης εάν η μη συμμόρφωση των καταναλωτικών αγαθών με τη σύμβαση είναι ασήμαντη.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Τέχνη. 23. (1) Τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας για όλα τα υλικά και τους πόρους που βρίσκονται στον ιστότοπο του "TOPCASE.GR" (συμπεριλαμβανομένων των διαθέσιμων βάσεων δεδομένων) υπόκεινται σε προστασία βάσει του νόμου περί πνευματικών δικαιωμάτων και συγγενικών δικαιωμάτων, ανήκουν στο "TOPCASE.GR "Ή στον το αντίστοιχο υποδεικνυόμενο πρόσωπο, το οποίο έχει μεταβιβάσει το δικαίωμα χρήσης του “TOPCASE.GR” και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας.
(2) Κατά την αντιγραφή ή αναπαραγωγή πληροφοριών πέραν του επιτρεπτού, καθώς και σε οποιαδήποτε άλλη παραβίαση δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας επί των πόρων του "TOPCASE.GR", το "TOPCASE.GR" έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση για άμεσες και έμμεσες ζημίες. Πλήρες μέγεθος.
(3) Εκτός από τις περιπτώσεις που συμφωνείται ρητά, ο Χρήστης δεν μπορεί να αναπαράγει, να αλλάξει, να διαγράψει, να δημοσιεύσει, να διανείμει και με άλλο τρόπο να διαδώσει τους πόρους πληροφοριών που δημοσιεύονται στον ιστότοπο του "TOPCASE.GR".
Τέχνη. 24. (1) Το «TOPCASE.GR» δεσμεύεται να φροντίζει ώστε να διασφαλίζει τη δυνατότητα του Χρήστη για κανονική πρόσβαση στις παρεχόμενες υπηρεσίες.
(2) Το TOPCASE.GR διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει την πρόσβαση στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Το TOPCASE.GR έχει το δικαίωμα, αλλά όχι την υποχρέωση, κατά την κρίση του να διαγράφει πληροφοριακούς πόρους και υλικό που δημοσιεύονται στον ιστότοπό του.
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ
Τέχνη. 25. Το "TOPCASE.GR" έχει το δικαίωμα κατά την κρίση του, χωρίς προειδοποίηση να καταγγείλει μονομερώς τη σύμβαση, εάν διαπιστώσει ότι οι παρεχόμενες υπηρεσίες χρησιμοποιούνται κατά παράβαση αυτών των γενικών όρων, της νομοθεσίας της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας και των γενικά αποδεκτών ηθικών κανόνων .
Τέχνη. 26. Με εξαίρεση τις περιπτώσεις που προβλέπονται στους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, η σύμβαση μεταξύ των μερών λύεται με τη λήξη της δραστηριότητας του «TOPCASE.GR» ή τη λήξη της συντήρησης της ιστοσελίδας του.
Τέχνη. 27. Εκτός από τις παραπάνω περιπτώσεις, κάθε συμβαλλόμενο μέρος μπορεί να καταγγείλει την παρούσα Συμφωνία δίνοντας ειδοποίηση μίας εβδομάδας στο άλλο Μέρος σε περίπτωση αδυναμίας εκπλήρωσης των υποχρεώσεών του βάσει της Συμφωνίας.
Τέχνη. 28. Η γραπτή μορφή της σύμβασης θεωρείται ότι τηρείται με την αποστολή e-mail, το πάτημα ενός ηλεκτρονικού κουμπιού σε μια σελίδα με περιεχόμενο προς συμπλήρωση ή επιλογή από τον Χρήστη ή επισήμανση σε ένα πεδίο (πλαίσιο ελέγχου) στον ιστότοπο, κλπ. παρόμοια στο βαθμό που η δήλωση καταγράφεται τεχνικά με τρόπο που να επιτρέπει την αναπαραγωγή της.
ΟΡΟΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τέχνη. 29. Τα μέρη δηλώνουν ότι σε περίπτωση που κάποια από τις διατάξεις των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων αποδειχθεί άκυρη, αυτό δεν θα ακυρώσει ολόκληρη τη σύμβαση ή άλλα μέρη αυτής. Η άκυρη ρήτρα θα αντικατασταθεί από τους υποχρεωτικούς κανόνες του νόμου ή της καθιερωμένης πρακτικής.
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΩΝ
Τέχνη. 30. (1) Το “TOPCASE.GR” υποχρεούται να ειδοποιεί τους Χρήστες για οποιαδήποτε αλλαγή στους παρόντες γενικούς όρους και προϋποθέσεις εντός 7 ημερών από την εμφάνιση αυτής της περίστασης στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που καθορίζει ο Χρήστης.
(2) Όταν ο Χρήστης δεν συμφωνεί με τις αλλαγές στους γενικούς όρους, ο Χρήστης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση χωρίς να αναφέρει λόγο και χωρίς να οφείλει αποζημίωση ή ποινή. Για την άσκηση του δικαιώματος αυτού, ο Χρήστης πρέπει να ειδοποιήσει το «TOPCASE.GR» εντός ενός μηνός από την παραλαβή της ειδοποίησης της προηγούμενης παραγράφου.
(3) Σε περίπτωση που ο Χρήστης δεν ασκήσει το δικαίωμά του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση με τον τρόπο που ορίζεται στους παρόντες γενικούς όρους και προϋποθέσεις, θεωρείται ότι η τροποποίηση γίνεται αποδεκτή από τον Χρήστη χωρίς αντιρρήσεις.
ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟΣ ΝΟΜΟΣ
Τέχνη. 31. Οι διατάξεις της ισχύουσας νομοθεσίας της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας εφαρμόζονται σε όλα τα ζητήματα που δεν ρυθμίζονται από τους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις.